  • Data: 2010-05-24 05:52:26
    Temat: Re: Powódź
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:

    > Dla tego tez oddziela sie banki centralne od wplywu wladzy wykonawczej.
    > Kto pozwolil ludziom budowac w Kozanowie? Kto opracowal plan
    > zagospodarowania przestrzennego, dla czego gmina zainwestowala tam w
    > infrastrukture?

    Ale samorządy kierują się innymi prawami i są oddzielne od władzy
    wykonawczej. Dla mnie sprawa jest jasna - poszli po WZ i gmina nie miała
    podstaw im nie dać. Niby dlaczego gmina ma cię ostrzegać przed
    niebezpieczną inwestycją? To twoja kasa i twoje ryzyko. A jak są WZ to
    pozwolenia na budowę nie można nie wydać.

    Co do infrastruktury - to gmina ma obowiązek ją zapewnić jeśli mieszkają
    ludzie.

    Śmieszą mnie pomysły typu: skoro ludzie sami nie są w stanie zadbać o
    swoje interesy (nie sprawdzą czy była powódź), to urzędnicy o nie lepiej
    zadbają (nie pozwolą wybudować domu). To może jeszcze gmina powinna
    zatwierdzać moje ekipy na budowie.

    M.