    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Powódź
    Date: Sun, 23 May 2010 23:15:02 +0200

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:ht0g8k$fej$1@opal.futuro.pl...

    > Jak szukałem działki to pierwsze co robiłem to obserwacje na google earth
    > ile nad poziomem morza ma to miejsce i jaka jest szansa, że jakaś woda się
    > wleje. Jestem może 1-2m niżej od najwyższego sąsiada ale kilkanaśnie wyżej
    > niż najniższy i na wzniesieniu z lekkim spadkiem. Woda odpłynie. Piewsze
    > co robiłem to analizowałem położenie pod względem opadów i płynącej wody.
    > Działka była tania i tak sobie położona, bo daleko od miasta ale za to nie
    > ma wad potencjalnych katastrof ekologicznych, nie ma drzew w promieniu
    > 200m.
> [...]

    He he he , i kto to pisze ?
    Skoro jesteś taki przezorny i zapobiegawczy to dlaczego akurt Ty masz tyle
    problemów z błedami wykonawczymi domu ? :D
    Szczycisz się, ze masz położoną działkę prawie najwyżej i do tego w
    promieniu 200m nie ma żadnych drzew.
    A nie pomyślałeś, że w takiej sytuacji jesteś potencjalnie bardzo narażony
    na zniszczenia na skutek wyłądowań atmosferycznych ?
    Jeden z moich znajomych włąśnie wybudował się w takim miejscu. Co prawda
    najwyższym obiektem na tym wzniesieniu jest oddalony od jego domu o niecałe
    100m słup elektryczny. Prawie w każdą burzę walą w niego pioruny i powodują
    szereg awarii. A to uszkodzenia sprzętu AGD i RTV, a to upalone kable od
    domofonu i telefonu. Co trochę są problemy.