    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Powódź
    Date: Thu, 27 May 2010 12:50:23 +0200

    Misiek pisze:

    > Jeśli dla ciebie niszczenie środowiska naturalnego wielu zwierząt
    > (często unikalnych, już na wyginięciu, bądź objetych ścisłą ochrona
    > gatunków zagrożonych) jest "nawiedzeniem" to tak... zgadzam się z nimi w
    > pełni...

    Wiesz co... Jak we wszystkim... i tu trzeba duuużo zdrowego rozsądku.

    Są obszary przeznaczone pod zamieszkanie i tam wprowadzamy jakąś - mniej
    lub bardziej :-) - racjonalną gospodarkę zasobami naturalnymi.
    Na takich terenach nie ma co gadać o jakichś chronionych gatunkach, bo
    tu chroniony MA być przede wszystkim człowiek. On w końcu musi gdzieś
    żyć i mieszkać !!!

    Kiedy mówimy o jakimś parku narodowym, czy rezerwacie, to nie ma
    dyskusji. Jednak to co się teraz wyprawia... to przechodzi nie tylko
    granice zdrowego rozsądku, ale nawet granice zdrowia psychicznego...

    Wybacz, ale niszczenie środowiska w którym mieszkają ludzie i rujnowanie
    im przez to życia dla jakichś kwiatków, czy ptaszków, albo żabek jest
    wyjątkowo głupie i szkodliwe.

    Ostatnio słyszałem taką wypowiedź w radiu:
    'Ekolodzy uprawiają obecnie działalność o charakterze dywersyjnym...'
    I mimo, że nie pamiętam kto to powiedział, zgadzam się z tym w pełni.

    pozdr.
    robercik-us