    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 11 Apr 2017 22:36:10 -0700 (PDT)
    <ochts9$me8$2@dont-email.me> <oci80v$ide$1@node1.news.atman.pl>
    <oci89o$mm8$1@dont-email.me> <oci92t$jet$3@node1.news.atman.pl>
    <oci9q2$rt4$1@dont-email.me> <ocidkn$p13$1@node1.news.atman.pl>
    <ocidtj$g9r$1@dont-email.me> <ocigvk$sei$1@node1.news.atman.pl>
    <ocih5p$cou$1@dont-email.me> <ocimgq$1rc$1@node2.news.atman.pl>
    <58ece9ab$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <58ed0054$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <d...@g...com>
    Subject: Re: Powrót do przeszłości - drzewa
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 kwietnia 2017 21:30:19 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    na swiecie. I zauważ -zrobiles założenie walki z przekrętami czyli kazdy jest
    potencjalnym oszutem. I nieustana walka z urzedami, bo tam zgody byc nie moze.
    Dokladnie odwrotnie niz glosisz zwykle.

    > I dodatkowo w metodzie opisanej przez użytkownika są ogromne możliwości do nadużyć
    i korupcji urzędniczej

    robic co chce, niech sobie wycina te drzewa bez zadnych pozwoleń.
    >zróbmy te zgłoszenia wycięcia drzew, trudno tyle papierologii trzeba znieść. >Jesli
    w ciągu 5lat na dzialce powstanie jakas budowlanka (a nie kazda >dzialanosc
    gospodarcza) to nalezy zapłacic za te wyciete drzewa wg stawek jak ?>niedawno
    obowiazywały, kwota za obwód itp.

    > A jak inwestor nieruchomość już bez drzew Biedronce sprzeda. A jak zechce halę
    magazynową sobie wybudować? A jak później tą halę Biedronce podnajmie
    > A jak Kowalski wytnie drzewo zgodnie z przepisami i sprzeda działkę Nowakowi to
    Nowak może developerkę tam robić czy przejmuje po Kowalskim obowiązek zapłaty za
    drzewa bo developerke zaczął. Jeśli przejmuje to na jakiej podstawie- jakieś zapisy w
    KW?
    > Bo jak w KW nie będzie wpisów to Nowak sprzedając działkę zapomni wspomnieć że dwa
    lata temu drzewa wyciął i developerki nie mozna

    > Ze 3 przykłady obejścia wyżej podałem

    urząd jak sie zorientuje ze cos sie buduje (to mozna łatwo skorelowac miedzy gminą
    przyjmującą zgłoszenie a organem wydającym pozwolenie na budowę) wzywa do uiszczenia
    zaległych opłat od bieżącego wlascicela. Kazdy w akcie notarialym kupna bedzie żądał
    zdania "nie zgłaszałem wycinki drzew w okresie 5 lat wstecz pod rygorem poniesienia
    stosowych opłat..."
    Fakt ze kolejny kwit.

    > Wg mnie niepotrzebnie zamieszanie z tymi drzewami robili.
    > Tak jak bylo przed lex Szyszko nie było źle

    to ze czasem było ok to fakt, ale niech ci sie trafi urzedas nawiedzony ekolog?

    b.