    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 11 Apr 2017 23:30:22 -0700 (PDT)
    <ochts9$me8$2@dont-email.me> <oci80v$ide$1@node1.news.atman.pl>
    <oci89o$mm8$1@dont-email.me> <oci92t$jet$3@node1.news.atman.pl>
    <oci9q2$rt4$1@dont-email.me> <ocidkn$p13$1@node1.news.atman.pl>
    <ocidtj$g9r$1@dont-email.me> <ocigvk$sei$1@node1.news.atman.pl>
    <ocih5p$cou$1@dont-email.me> <ocimgq$1rc$1@node2.news.atman.pl>
    <58ece9ab$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <58ed0054$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <d...@g...com>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Powrót do przeszłości - drzewa
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 07:36:12 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > to ze czasem było ok to fakt, ale niech ci sie trafi urzedas nawiedzony ekolog?

    Jeśli ktoś chciał wyciąć bez racjonalnego powodu(bo mu drzewo trawnik przysłaniało)
    to mógł mieć problem. Jeśli jednak drzewo było chore, czy zagrażało życiu czy
    uszkodzeniu nieruchomości to urzędasy pozwolenia wydawali.
    Wystarczyła pismo że drzewo chore, czy zagraża tam czemukolwiek i że właściciel
    nieruchomości informuje gminę że w razie odmowy wycinki on nie ponosi konsekwencji ew
    strat. Ubezpieczyciel z OC wypłaci i regres do gminy zrobi.
    W takich przypadkach jak urzędnik poczuł ze może być odpowiedzialność to z reguły
    szybko zezwolenie wydawał. Mieszkam na pograniczu 3 gmin i jakoś nie słyszałem żeby
    tiu ludzie jakieś zacięte boje o drzewa z urzędnikami toczyli przed lex Szyszko
    A po lex Szyszko problem rozdmuchali dziennikarze bo człowiek w Łebie bałaganu
    narobił. Na swojej prywatnej działce zresztą w bardzo urokliwej okolicy.
    Byłem tam wielokrotnie przed wycinką, byłem i po i faktycznie nieciekawie to teraz
    krajobrazowo wygląda.
    Ale jak Gołębiewski maił w Łebie nieopodal tej działki hotel stawiać to tez by
    jeszcze więcej drzew pod nóż poszło za przyzwoleniem lokalnych władz.