eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePrawo a ulotki w plocie › Re: Prawo a ulotki w plocie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Prawo a ulotki w plocie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <nnvc7m$2sb$1@node2.news.atman.pl> <no0f2a$hqn$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 5 Aug 2016 10:37:21 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <57a4503b$0$12540$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-147-54.play-internet.pl
    X-Trace: 1470386236 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12540 94.254.147.54:15601
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:518121
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-08-05 o 08:53, Kris pisze:
    > W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 00:19:56 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    >> Za bilet do kina place a na poczatku musze >ogladac reklamy.
    > Żebyś mógł spokojnie popcorn zeżreć po to tak robią;)
    > Ciesz się że filmu reklamami jeszcze nie przerywają.
    >> Paranoja jakas, ale na moim
    >> plocie bez mojej zgody to juz chyba >przesada.
    > Wszędzie tak jest niestety.
    > Z 2 tygodnie temu umowę na komórke córce przedłużałem. Warunki z konsultantem
    ustaliłem ale mówię mu wyraźnie i ze dwa razy żeby żadnego "grania na żądanie" mi nie
    włączali. Potwierdził że nie włączą.
    > Kurier na drugi dzień przyjechał umowę podpisałem, kolejnego dnia sms że nowe
    warunki obowiązują.
    > Zgadnij czy "granie..." włączyli czy nie?
    > Dzwonie na infolinie żeby wyłączyli to oni mi pierdzielą że przecież pierwszy
    miesiąc za darmo a później tylko 3zł/mc.


    Dlatego ja każdą taką rozmowę nagrywam, a w razie naliczania dodatkowych
    opłat, pomniejszam opłaty o te kwoty, dopisując do informacji przelewu z
    jakiego tytułu pomniejszyłem należność. Kiedyś z tego powodu pewna sieć
    TV kablowej nawet nasłała na mnie firmę windykacyjną, a ja grzecznie ich
    odesłałem na "drzewo banany prostować".

    Innym razem nagranie pomogło mi upierdolić firmę, która nękała moją
    rodzinę uporczywymi telefonami za rzekomy dług pseudobanku. Ktoś po
    prostu podał mój stacjonarny numer telefonu jako numer kontaktowy. Firma
    windykacyjna korzystała z automatu nękającego, który o różnych porach
    dnia i nocy wydzwaniał z upomnieniami o zaległościach i możliwości
    zawarcia porozumienia, po czym podawany był kilkunastocyfrowy numer
    sprawy oraz numer telefonu pod który trzeba oddzwonić. Ale numery były
    podawane tak szybko, że nikt z domowników nie był w stanie ich ani
    spamiętać, ani spisać. Bez numeru sprawy nikt nie chciał ze mną
    rozmawiać. Po kilku dniach udało mi się w końcu spisać ten numer, ale
    znów nie chciano ze mną rozmawiać, bo byłem mężczyzną, a zadłużenie
    dotyczyło kobiety. Tłumaczenie, że jest to pomyłka było bezskuteczne i
    "waliło" ich to, że numer telefonu nie należy do osoby, która zalega z
    płatnościami. Dopiero jak zacząłem informować, że każdą rozmowę
    nagrywam i założę sprawę sądową o nękanie, zaczęto ze mną rozmawiać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1