    From: Usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projektant, dekorator potrzebny - elewacja zew
    Date: Fri, 17 Apr 2009 12:35:11 +0200

    Druid29 pisze:

    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Najpierw spóbuj sam się określić, co Ci się podoba. Obejrzyj zbudowane
    > domy i wizualizacje róznych biur projektowych. Na pewno znajdziesz dom
    > podobny do Twojego i na pewno znajdziesz przykłady, które Ci się
    > podobają, a które nie. Ważne jest, aby dom dobrze komponował się z
    > otoczeniem, więc często warto coś zrobić w tym kierunku.
    > Mój typowy projekt był z góry skazany na przeróbki stylistyczne i choć
    > początkowo podobał mi się utrzymać rustykalno-dworkowy charakter, to gdy
> [...]

    bardzo dziękuje za rewelacyjną radę

    myśle o czymś takim
    http://www.archon.pl/projekt_domu/Dom_w_aloesie_2(W)
    /m478e181936167,2284

    tak samo jak w tych projektach
    mam dom zbudowany w "starym" stylu
    a chcialbym go unowocześnić

    nie podobają mi się "dworki"

    myślisz ze ktoś z tej pracowni podjąłby się na podstawie zdjęć
    zaprojektować elewację do mojego domu?
    czy probować swoimi siłami ?

    michal