    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <f...@g...com>
    <c...@g...com>
    <5...@g...com>
    <a...@g...com>
    <phl319$9c8$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <2...@g...com>
    <8...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 6 Jul 2018 08:21:27 +0200

    > Trzydziesci miliardow sciagnal od obywateli handlujacych przez granice paliwem. W
    tv czasami prawde powiedza jak sie pomyla. Dzisiaj przesluchanie naczelnika us w
    sprawie amber gold. Do niedawna przesluchiwali takich co na wszystko odpowiadali jak
    niemcy po wojnie, ja tylko wykonywalem rozkazy. Zaczeli przesluchiwac tych co rozkazy
    wydawali bo wyzej od naczelnika jest jakis sekretarz w ministerstwie i minister. I
    sie naczelnik broni mowiac ze on mial duze osiagniecia bo 1600 spraw z oszustami w
    roku robil i to bylo najwiecej w Polsce. I ze amber gold musial sie w natloku pracy
    zagubic zwlaszcza ze oni wtedy kontrolowali budowlanke bo w niej najwiecej przekretow
    z podatkami.

    Erdolisz jak potłuczony. Równie dobrze dobrze będziesz usprawiedliwiał
    wprowadzenie dodatkowego, obowiązkowego podatku dla każdego od alkoholu,
    od narkotyków, od gwałtów, od pierdolenia głupot na grupach dyskusyjnych
    itd? Przecież to są takie same przejawy patologii jak Amber czy przemyt itd.
    Patologia nie może być powodem do wprowadzania kolejnych podatków w celu
    zbilansowania ewentualnych, utraconych wpływów, bo to jest tak jak w tym
    powiedzeniu, że "kowal zawinił to Cygana powiesili". Niech zrobią taki
    system, którego nie będzie się opłacało obejść i niech uproszczą prawo
    oraz zasady. Wystarczy tylko posłuchać co mówi JKM.
    Tyle, że pierdzistołki robią z JKM idiotę, bo gdyby wprowadzili jego
    zasady to po prostu pierdzistołki nie mieliby już możliwość kraść.

    > I to ze w budowlance jest zlodziejtwo potwierdza sie na kilkunasto osobowej grupie
    dyskusyjnej. Co jakis czas pojawia sie temat ze wykonawca cos spierdolil. To ktos
    napisze ze reklamuj. I sie zaczyna ze jak reklamowac jak bez rachunku firma zrobila
    bo inaczej vat by doliczyli. I tutaj wszyscy uczciwi ja Jezus Chrysus i nagle sie
    okazuje ze zlodzieje bo ten co sie przyjal na bez VAT to taki sam zlodziej jak ten co
    robi bez rachunku. Nie kto inny jak Ty pisales ze jacys zule za piwo cos Ci zrobili.
    Tacy co za piwo by zrobili to do pracy raczej sie nie nadaja. Poza tym powinni miec
    wystawiona umowe zlecenie lub podobna i powinien byc od tego co dostali albo
    rownowartosci naliczony i odprowadzony podatek itd.

    A po ch....j podatek PIT?
    Przecież pieniądze, które każdy z nas zarabia są opodatkowane i wydając
    je płaci się kolejny podatek.
    Gdyby nie było tego podatku, życie byłoby o wiele prostsze, a państwo
    zarobiłoby o wiele więcej. Wystarczy tylko uszczelnić VAT, a większe
    pieniądze, które trafią do obywatela i tak o wiele więcej napędzą VAT.
    Dokładnie taki sam efekt jak z 500+
    Tyle, że przy 500+ nieroby dostają prezent za pieniądze tego, który
    ciężko i uczciwie pracuje.

    > Jak Ty bedziesz uczciwy w stosunku do swojego panstwa to bedziesz mogl wymagac od
    niego uczciwosci w stosunku do siebie. Dokad tak nie bedzie masz czekac z bolaca reka
    miesiac do lekarza, za kare.

    Tyle, że płacąc uczciwie i tak musisz czekać z bolącą ręką, bo złodzieje
    są na górze, a nie na dole. Ci na dole zmuszeni są do takiego
    postępowania właśnie tym złodziejstwem na górze.

    > Pracuje na umowe zlecenie w instytucji samorzadowej. W niej nie ma problemu zeby za
    wszystko co zrobilem zaplacili po odliczeniu od tego wszystkiego co sie mojemu
    panstwu nalezy.

    Ale oni płacą ci nie swoimi pieniędzmi, tylko pieniędzmi podatnika. Tego
    podatnika, który ciężko i uczciwie pracuje.

    > Podatki nie tylko sluza zasilaniu budzetu, one bardzo skutecznie chronia przed
    nieuczciwa konkurencja. Znam kogos kto za komuny osiedlil sie w anglii. Kiedys
    rozmowa zeszla na robienie na fuche. Stwierdzil ze tam nie jest to mozliwe bo w ich
    jezyku nie wystepuja slowa mogace cos takiego opisac zeby potencjalnemu klientowi
    wytlumaczyc co to jest na fuche. Angolom w glowach sie nie miescilo ze mozna zaplacic
    mniej bo wykonawca nie zaplaci podatku.

    Ale dlaczego tak jest?
    Bo tam prawo jest stabilne, a podatki na takim poziomie, że każdy jest w
    stanie zarobić. U nas co rok inne i coraz bardziej popierdolone prawo,
    którego nie rozumieją nawet sami urzędnicy, co trochę inne zasady. Przez
    to rosną koszty prowadzenia działalności, bo trzeba zatrudniać
    księgowych, prawników i ch...j wie jeszcze kogo, a i tak oni wszyscy za
    nic w firmie nie odpowiadają. Zawsze odpowiada właściciel.

    > W Polsce troche sie poprawia z drobnymi zlodziejami. Przez ostatnie kilka lat nie
    widzialem zeby w sklepie od kasy nie oddarli paragonu i go nie dali.

    Ale tak też było i 20 lat temu. Tu nic się nie zmieniło.

    > I wcale nie trzeba wszystkich kontrolowac. Wystarczy zlapac jednego na stu. Zaraz
    sie rozejdzie ze sprzedawca dostal 300 mandatu, wlasciciel 2000 kary i spada na jakis
    czas skala zlodziejstwa z trzydziestu do 0,1%. Poza tym podatki i wysokie kary
    chronia firmy przed nieuczciwa konkurencja.

    Ale nie chronią przed głupotą polityków.