    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 24 Jun 2013 00:12:29 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 czerwca 2013 12:20:58 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Kilka uwag :
    >
    > 1) W tym momencie masz inne potrzeby za 10 lat bedziesz miał inne
    >
    > potrzeby i jak będziesz miał 70 lat bedzie zupełnie inaczej to wyglądało
    >
    > Sam robiłem demolke w mieszkaniu po pięciu latach bo dzieci się pojawiły.
    >
    > Wiedziałem że będą ale i tak byłem zaskoczony:)

    Dokładnie tak, więc jakieś wielkie planowania pwnętrz przez architrekta mija się z
    celem.
    > 2) Mój szwagier ma dom 420 m2 po podłodze (jak sam mówi) a w kuchni
    >
    > ma blatu kuchennego 1,5 metra.
    >
    > I tylko moja siostra się wkurza bo lubi gotować a niema miejsca.
    >
    > Szwagier powiedział że jest taka mała kuchnia bo nie było miejsca.
    O widzisz- my np mamy w kuchni blatu tez nie więcej jak 1,5metra
    I na nasze potrzeby wystarcza. Ale nie bawimy sie w robienie tzw przetworów jakieŚ
    wielkie gotowanbia, zapasy na zime itp. sniadania, obiady, kolacje i do tego te
    1,5mkw wystarczy. Każdemu wg potrzeb.
    > Gdybym ja budował dom zaczął bym od środka jak ma
    >
    > wyglądać w środku łazienka kuchnia sypialnia i póżniej
    >
    > pójść do architekta i nałożyć na to bude.
    >
    > Bo dla ciebie co jest ważniejsze środek czy zewnątrzny kształt?
    Tylko że srodek co kilka lat zmieniasz, bryły domu już nie bardzo.