  • Data: 2013-06-24 15:34:13
    Temat: Re: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 13:08:50 +0200, Ergie napisał(a):

> [...]

    Bardzo dziękuję, ale hasło "atchitekt wnętrz" wywołuje u mnie skręt kiszek
    połączony z rozwolnieniem. Do obecnego mieszkania mieliśmy takiego łepka -
    miał zaaranżować łazienkę Stwierdziliśmy, że to przecież potrzeba artysty,
    który ma wizję, wyobraźnie itp.
    No i ^%$^$#$!@##!!!!1111
    Skończyło się tak, że sami musieliśmy w dwa wieczory zaprojektować i wyszło
    nieźle.

    Mam koncepcję taką:
    Siadam z kartką papieru. Rozposuję ile pomieszceń i jaki metraż na każde
    byłby wg mnie ok. Wychodzi mi metraż domu.
    Idę do architekta z moim z20 i mówię mu, że coś jak to, ale przy takich
    założeniach dla pomieszczeń.

    Co wy na to?

    --
    Franc