  • Data: 2013-06-25 06:21:40
    Temat: Re: Projekty domów - gotowce a indywidualne
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Umeblowanie??
    > Na etapie projektu nie widze sensu kombinowania z umebloiwaniem.
    > 5 lat już mija odkąd zamieszkaliśmy w swoim domu i w tym czasie dwa

    super...

    jeśli na etapie projektowania nie myślisz o meblach możesz potem mieć
    problem z ich wstawieniem...

    w sypialni warto pomyśleć gdzie będzie łóżko, gdzie szafa, gdzie
    bieliźniarka, gdzie dac gniazdka elektryczne.

    tak samo jeśłi idzie o pokój do pracy czy dziecięcy...

    Bo potem to ty sie probujesz z meblami dopasować do okien drzwi i innych
    elementów.

    Już nie wspominając o kuchni czy łazience.

    Im mniejsze pomieszczenia tym bardziej muszą być przemyślane bo jest
    niewiele tolerancji,

    dasz okno 20 cm zbyt blisko sciany i już ci sie szafka czy szafa nei
    zmieści, dasz 15 cm drzwi za bardzo wlewo i łóżko musisz wciskac do kąta.

    Masz małe wymagania i tyle.