  • Data: 2010-01-28 23:01:31
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: "Szumek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjt0ap$pgu$1@news.onet.pl...
    > Witajcie :-)
    >
    > W tym roku chcę wykańczać mój dom. Czytam różne materiały i... znalazłem
    > coś o rurkach z pex-alu, czy jakoś tak :-).
    >
    > Okazuje się, że robienie instalacji z czegoś takiego jest banalnie proste,
    > bo rurę/wąż kupuje się w rolce i rozwija ile trzeba, a potem docina. Na te
    > docięte końcówki zakłada się złączki takie, jak akurat są potrzebne i
    > sprawa załatwiona. Kwestia tylko prawidłowego zaplanowania przebiegu tych
    > przewodów i punktów podprowadzeń.
    >
    > Tak się składa, że mój dom ma bardzo prostą konstrukcję i instalacja
> [...]

    jak się uprzesz to dasz radę
    lutowanie i zgrzewanie nie są wcale takie trudne
    w pexie kształtki sa drogie wiec moze sie okazac ze wyjdzie drozej niz miedz
    jak pokoazała ostatnio nam pogoda lepiej ciut troszke przewymiarowac
    grzejniki
    zreszta chatka szybciej sie nagrzewa
    proponuje przynajmniej w pokojach pozakładać głowice termostatycze
    (oszczedność i komfort)
    podłogówka w lazience to tez super sprawa
    pozdrawiam