  • Data: 2010-01-30 08:37:36
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:
    [..]

    > Moim zdaniem dasz rade, ale sugerowal bym gdzie niegdzie podlogowke.
    > Kosztuje z mieszaczem nieco wiecej od grzejnikow, ale mysle ze warto. Ja
    > zrobilem sam pod okiem zaprzyjaznionego instalatora. Warto wszystko
    > przemyslec na poczatku i przede wszystkim sprecyzowac wymagania.

    Coraz bardziej przekonuję się, że nie jest to jakaś szczególna
    filozofia... :-).

    Z podłogówką oczywiście przemyślę sprawę szczególnie w łazienkach i może
    w kuchni, ale muszę jeszcze bardziej zgłębić temat.

    Mam jeszcze wątpliwość co do miejsc gdzie należy włączyć pompy - w
    pierwszym obiegu przed kotłem, czy za, oraz w drugim przed wymiennikiem,
    czy za? :-)

    Jasne, że szukam nie tylko tu, a i na miejscu poradzę się kilku
    fachowców i niech przyjrzą się, czy wszystko jest w porządku. Zasady
    jednak chcę znać i... myśleć, a nie za myślenie płacić :-D.

    pozdrawiam
    robercik-us