  • Data: 2010-01-29 16:21:39
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "robercik-us" napisał:
    > A Ty co... frustrat, czy lobbysta?

    > Na podstawie autopsji... i nie gdybam.
    > Miałem już okazję umówić się i... się nie doczekać mimo, że po mojej
    > stronie nic się nie zmieniło

    daj sobie siana z takimi, pare słuf prawdy kole w oczy typowych komuszych
    fachofcuf, co szkoły i prace mają po znajomości a nie dlatego że coś umiom,
    czy na czymś się znajom, taki to myśli sobie że jak mu tato robote załatfił
    i pierniczy ją już pare lat to jest fachowiec i sie zna, a przecież obaj
    wiemy że to G**** prawda!:O)

    p.s. jak nie znasz nikogo kto się zna na robocie to lepiej zrób to sam,
    nawet jak czasu nie masz, ale naprawdę szkoda kasy i zdrowia na fuszerki
    samoawańczych fachofcuf!:O)