  • Data: 2010-09-18 23:38:15
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 01:26:19 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Inaczej mówiąc -- nie gniewaj się, ale po prostu przyzwyczaiłaś się do tego
    > monitora, dlatego uważasz go za ,,normalny'' i prawidłowo oddający barwy. :)

    Tak czy inaczej - dlaczego nie mogę równie łatwo przyzwyczaić się do tych
    co to niby są super-truper? Widocznie jednak! się czymś różnią od tych
    starych. Czy na korzyść - nie uważam tak. Na te powłączane nowoczesne
    telewizory w sklepach po prostu patrzeć się nie da, mam ochotę uciekać.
    Co do wyczucia barw - mam świetne, odróżniam odcienie tej samej barwy
    nieodróżnialne dla większości osób. To ono właśnie nie pozwala mi
    przywyknąć do tej technologicznej tv-tandety (tak okreslam to, co jest w
    sklepach, łącznie z najnowszymi osiągnięciami).