  • Data: 2010-09-19 00:37:15
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i72i43$7ba$...@i...gazeta.pl

    > "Ikselka" 1guz6nnjslup1$.h9xq7hnkbcnl$....@4...net

    > Bez VAT to w MediaMarkt -- dzisiaj i jutro.
    > Jak będzie ten TV i pralka -- to może nawet kupię, o ile nie okaże
    > się, że bez VAT w MM kosztuje więcej niż z VATem w innych sklepach.

    Cena tego TV w MM -- 4299, ale przez te dwa dni za jedyne ;)
    4299/1.22=3523,77049180328
    Cena sugerowana przez producenta tego TV -- 3600
    Cena tego TV w Komputroniku -- 3299
    Cena tego TV w internecie -- 3132
    Cena tego TV w mojej okolicy -- 3170,00 (dowóz własny, koszt dowiezienia pomijalny)

    Pralki Amica AWSO 12 D nie było. Nie było żadnej pralki tej firmy.
    Ponoć MM nie współpracuje z tą firmą w handlu pralkami.
    I ponoć pralki tej firmy są awaryjne -- nie zapytałem, co ulega awariom. :)

    Indensit (slim, 5 kg, ponad 1000 rpm wirowania) kosztuje w te dni jakieś 900 złotych,
    czyli cena porównywalna z ceną pralki Amica AWSO 12D -- serwis Aristona mnie tak
    mocno
    zraził, że już nie chcę kupić pralki Indensit, choć wygląda ładniej niż pralka Amica.
    :)
    Nie wiem, czy ten Indensit rozkłada pranie od wirowania tak, aby pralką nie rzucało.
    :)

    Jak zauważyłem -- inni mieli problemy z łożyskiem około 2007 roku, czyli podobnie
    do mnie, bo moja pralka parę lat stała nieużywana. :) (a chyba wszystkie te pochodzą
    z tego samego okresu, o czym dowiedziałem się cztery lata temu -- i chyba były
    kierowane
    za naszą wschodnią granicę; ja swoja kupiłem w Białymstoku)

    I kto tu jest idiotą? :) Ja, gdy nie kupuję w MM, czy ci, którzy kupują tam?
    Jeden człowiek kupował ten akurat telewizor na moich oczach, choć mu mówiłem,
    że to wysoka cena. Na dodatek tabliczka głosiła, iż telewizor ma jedynie
    100 Hz -- podałem katalog Panasonica (otrzymałem ten katalog tydzień temu)
    i przekonałem sprzedawcę (kupującego nie przekonałem) do tego, że naprawdę
    ten TV wyświetla obrazki z częstotliwością 600 Hz. :)

    Sprzedawca przyznał mi, że to ten właśnie model.
    (zapytałem na wszelki wypadek -- a nuż są dwa różne z niemal tymi
    samymi numerami, ale różniące się literką E na końcu numeru?)

    --
    .450-600 to (60-80)%. . 749
    . .
    VV Ventolin u . . . 739 .
    26 . . .1213 . .
    ^ lipiec 25 . .01 . . .12 . 20 729
    . . . 02 . . 11 15
    . 26 . . . g 03040506 .09 . 14 . 19 719
    .25 27 04 06 08 16
    PVV .19 . . . . r02VV . 13 . 21 709 .
    . 05 17
    E17 20 VV . 2728 31 . 08 16VV 699
    VV .10 14
    F VV23 29 m sierpień 1011 15 VV 690 2324
    2829 .01 07 09
    18 22 24 u 1718 680 22
    30 wrzesień
    l 21 30 c VV 670