  • Data: 2010-09-18 23:56:20
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ikselka" dq0fu31duqir.ad3ypb2j2ee0$....@4...net

    > Tak czy inaczej - dlaczego nie mogę równie łatwo przyzwyczaić się do tych
    > co to niby są super-truper? Widocznie jednak! się czymś różnią od tych
    > starych. Czy na korzyść - nie uważam tak. Na te powłączane nowoczesne
    > telewizory w sklepach po prostu patrzeć się nie da, mam ochotę uciekać.

    Bo każdy pracuje po swojemu. :)

    > Co do wyczucia barw - mam świetne, odróżniam odcienie tej samej barwy
    > nieodróżnialne dla większości osób. To ono właśnie nie pozwala mi
    > przywyknąć do tej technologicznej tv-tandety (tak okreslam to, co
    > jest w sklepach, łącznie z najnowszymi osiągnięciami).

    Nie kwestionuję Twoich możliwości.

    I znów -- nie gniewaj się, ale im człowiek młodszy, tym łatwiej mu przyzwyczaić
    się do czegoś. Ja akurat nie mam tego typu kłopotów -- dla mnie każdy murzyn
    jest czarny. ;) Na kolorowym czy na czarnobiałym (szaroszarym -- nie czarno-białym)
    ten murzyn ma taką samą skórę -- taką, jaką ma w naturze.

    Ale oczywiście po kilku chwilach przyzwyczaję się i do kolorowego. ;)
    Patrzenie na różne monitory w sklepie i mnie drażni -- ale to normalność.
    Wzrok (nie oko czy oczy, lecz wzrok) nie potrafi radzić sobie z tą patologią,
    podświadomość krzyczy/alarmuje i człowiek ma ochotę na uciekanie z niezrozumiałej
    dlań sytuacji. Tylko rozum nakazuje pozostawanie, choć chęć uciekania naprawdę
    istnieje.

    Och... Gdyby sprzedawcy telewizorów wiedzieli o tym, co dzieje się w podświadomych
    odczuciach widzów?... :)

    Może/chyba zresztą wiedzą -- dobre monitory/telewizory czasami stoją oddzielnie, w
    izolacji od reszty...

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'