  • Data: 2011-08-25 16:55:16
    Temat: Re: Re: Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:5a65.000002d5.4e563fb3@newsgate.onet.pl...

    > ma źródła promieniowania elektromagnetycznego o bardzo dużej mocy i
    > niskiej
    > częstotliwości. 2kW to spory nadajnik. Niby nie jest szkodliwe. Ale do
    > końca
    > nikt tego nie wie bo może zmiany będą dopiero w następnym pokoleniu albo
    > jeszcze
    > później. Promieniowanie elektromagnetyczne jest czymś naturalnym dla
    > organizmów
    > żywych. Tylko że takie co daje ciepło i jest od niego widno. Takiego co
    > stal
    > grzeje przez czarną szybę w przyrodzie nie ma.

    I naprawde sadzisz ze taka kuchenka indukcyjna przebija Cie tym
    wysokoenergetycznym promieniowaniem? Zapewne mikrofali tez unikasz jak
    ognia, nie tylko kuchenki ale i zwyklego WiFi o GSMie nie wspominajac.

    Niestety strach sie szybko szerzy, ludzie go chetnie powielaja i dlatego
    uwazam, ze jestes zwyklym szkodnikiem powielajac te pierdy.

    > Nie będziemy jeszcze żyli 200 lat
    > żeby sprawdzić czy jest szkodliwe czy nie jest. Kiedyś wymyślili AZOTOX.
    > No
    > super przebadany, bezpieczny. Same och i ach. Nic lepszego ma Świecie nie
    > było.
    > A jak poszedł do powszechnego użytku to chyba zaczęły się rodzić dziwnie
    > wyglądające dzieci.

    Dodaj jeszcze rad (wiem, trudne slowo, taki pierwiastek) i pare innych -
    klopot w tym, ze w swej nieskonczonej glupocie zakladasz, ze nauka i
    metodologia weryfikacji zagrozen stoi w miejscu. Z drugiej strony gdyby
    wierzyc takim glabiastym propagandzistystom nalezyloby zostac w jaskini,
    albo lepiej na drzewie.