  • Data: 2011-08-25 21:54:02
    Temat: Re: Re: Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jakbyś miał mimalne pojęcie jak to działa to byś nie opowiadał bzdur.

    Jak nie mam pojęcia a Ty jesteś ekspertem to uczciwie napisz czy postawił byś
    łóżeczko swojego dziecka, noworodka w odległości powiedzmy 30cm od pracującej
    kuchenki indukcyjnej. Za komuny w fabryce w której pracowałem był wydział
    grzania indukcyjnego. Osoby tam zatrudnione miały dodatek za pracę w szkodliwych
    warunkach. Moce sporo większe ale częstotliwości pracy niektórych podobne do
    współczesnych kuchenek indukcyjnych. Za to zabezpieczenia przed wyłażeniem pola
    na zewnątrz o kilka klas lepsze niż w kuchence. Dwa razy do roku i po każdej
    naprawie pomiary robione przez Sanepid. Na hartowni z piecami oporowymi nie było
    dodatku za pracę w szkodliwych warunkach. Największy piec oporowy miał z tego co
    pamiętam pod 200kW. Ani ja nie wiem czy kuchenka może być szkodliwa ani Ty nie
    wiesz że jest nie szkodliwa. To po co rżniesz eksperta? To że grzanie oporowe
    jest nieszkodliwe wiadomo na pewno. Ten sposób grzania ma pewno ponad 100 lat i
    nikomu nie zaszkodził. Przy kuchence indukcyjnej jest jeszcze jedno
    niebezpieczeństwo. Tak jak wszystko może się popsuć. Przyjdzie wtedy instalator
    Marek Dyjor co się zna na wszystkim. Jest szansa że zreperuje, wymieni jakiś
    moduł na podobny. Oczywiście żadnego sprawdzenia z wyjątkiem czy grzeje wodę nie
    zrobi. Bo o tym nie ma zielonego pojęcia. I jest sobie niby sprawna kuchenka,
    ale czy sieje dookoła polem nie wiadomo.