  • Data: 2009-07-22 16:12:50
    Temat: Re: Rekuperator + GWC, jakie Wasze typy?
    Od: Lisciasty <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lip, 18:02, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:
    > To sam udzielaj porad - nikt tu nie jest madrzejszy od ciebie :)

    Daj spokój, każdy kto ma jakąkolwiek instalację
    z reku w domu jest mądrzejszy, ja nawet nie mam domu
    i mieszkam w bloku :>

    > Jak najbardziej ma.

    A liczyłeś roboczogodziny, włącznie
    z załatwianiem różnego rodzaju złomu? :>

    > popieram. Pomysl o zamianie reku na wydech w zloze, tzn. na
    > puszczenie obok siebie rury wdechowej i wydechowej.

    Tylko chciałbym uniknąć przepływu powietrza przez jakiekolwiek
    rury, złoża czy inne wynalazki, które po zagospodarowaniu
    terenu stają się niedostępne, a w których coś się może
    uląc, zagnieździć, dostać się woda czy brud itp.
    Może niesłusznie się obawiam ale instalacja glikol
    + wymiennik takich wad nie posiada.

    Pzdr.
    L.