  • Data: 2016-09-20 19:40:21
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-20 o 13:43, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 14 wrzesień (środa), gdy o godzinie 13:52
    > *Maniek4* naskrobał(a):

    techniczne radiowysokościomierzy i radiokompasów. (Czyli de facto nie uzyskano żadnej
    informacji, bo powyższa wiadomość jest bez żadnej wartości i ? jak stwierdził w
    podsumowaniu dokumentu sam Żurkowski ? nie jest dla komisji Millera niczym nowym).
    (?)"

    > Operacja Gladio też wygląda jak żywcem wyjęta z kart książki Ludluma - a
    > była prawdziwa.

    No moze. Zwroc jednak uwage, ze w oparciu o to, ze nic nie wiemy (co
    Budyn pisze) to jednak niektorzy od lat wiedza, ze to byl wybuch. Jeden
    czy nie wiem ilu sie w koncu doliczyli.

    Pozdro.. TK