  • Data: 2011-11-17 17:35:14
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lis, 14:50, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > Nie wiem jak wyliczyłeś i na jakiej podstawie wentylację grawitacyjną
    > bo w jaki sposób to wyliczyć ? Mozna okna roszczelniać aż na 2 sposoby

    Jakbym liczyl po kogucikowemu czyli ze norma nakazuje 0,5 wymiany na
    godzine i tak dziala wentylacja grawitacyjna to u siebie musialbym
    wymieniac 400m3/h co kosztowaloby mnie 480 * 5280 * 17 * 1020 = 12207
    kWh!! Ponad *dwanascie tysiecy* kWh co nawet dla pompy ciepla czy
    wegla kosztuje ok 1200 pln / sezon (!). Ciekawe co na to kogutek. Czy
    on rzeczywiscie tyle wentyluje ? :) Podobno tylko wtedy mieszkancy nie
    smierdza :D
    pozdr.

    --
    Adam