  • Data: 2011-11-17 20:47:16
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-16 02:51, Adam wrote:
    > Wyniki testow.
    >
    > Najpierw test zarowka 200W czy caly uklad mierzenia jest sprawny:
    >
    > http://szyna.civ.pl/rekutest/test1.png
    >
    > Jest :)
    >
    > Test 100m3/h:
    >
    > http://szyna.civ.pl/rekutest/test2.png
    >
    > Wyniki:
    > Na zewnatrz: 0.0 stC
    > Nawiew reku: 14.4 stC
    > Wyciag reku: 15.8 stC
    > Wyrzut reku: 5.1 stC
    > Zuzycie pradu: 24W/h
    >
    > Sprawnosc temperaturowa: 91,1%, zuzycie pradu: 24W/h
    >

    > Test 200m3/h:

> [...]

    Próbuje odnieść Twoje wyniki dotyczące poboru prądu do wyników dla
    mojego, dość leciwego, rekuperatora (KOSS VX-0500-EC).

    I o ile dla małych przepływów różnice są dramatyczne (minimum u mnie to
    około 70W), to dla większych przepływów pobory mocy wyglądają podobnie
    (160W dla około 300m3/h i 245W dla 500m3/h).

    Czy mógłbyś podać swój pomiar dla 500m3/h o masz taką nastawę. W sumie
    to jedyny pewny punkt odniesienia - gdzieś zabałaganiłem dokumentację
    i nie mam pewności jak jest wyskalowany przełącznik mechaniczny tego
    mojego cuda.

    Piotrek