  • Data: 2011-11-18 13:39:34
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ja5jat$3kq$1@inews.gazeta.pl...
    > Adam przestań, bo czytać nie mogę...
    > Ile ta grawitacyjna tak naprawdę kosztuje???
    > Kilka/kilkanaście kształtek po 2 zł/szt, kilka kominków na dachu - cena
    > zależna od rodzaju pokrycia dachu. Co jeszcze?
    > Ile to wyjdzie wg Ciebie?

    pobudowałem komin do kominka, zapłaciłem 2kzł, trzeba policzyć plus
    robocizna+płytki, obróbka na dachu

    Gdyby nie WM musiałbym postawić dodatkowo:
    jeden komin do CO z kanałem lub dwoma wentylacyjnymi
    jeden komin wentylacyjny z dwoma kanałami
    kanał wentylacyjny przy tym kominkowym

    same materiały bez obróbek powyżej dachy to ze 3000zł+robocizna pewnie
    drugie 3 (bo to 3 osobne kominy) + to co na dachu

    uważasz ze to koszty na które można machnąć ręką?

    b.