    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Date: Mon, 21 Nov 2011 08:40:36 +0000 (UTC)
    <j9sg1o$r9f$1@inews.gazeta.pl> <op.v4z1vfh71cvm6g@lap>
    <ja2frv$ajp$1@news.onet.pl> <op.v43wumvt1cvm6g@lap>
    <ja52t1$ih5$1@news.onet.pl> <op.v45wxnvh1cvm6g@lap>
    <ja6mfs$aue$1@inews.gazeta.pl> <ja7oel$grv$1@inews.gazeta.pl>
    <ja8c64$a3o$1@inews.gazeta.pl> <ja8e1k$gac$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@w...googlegroups.com>
    <ja8j3p$2dc$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@g...googlegroups.com>
    <jaasf1$qvh$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@4...googlegroups.com>

    Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > odrzutowych. Bo oni
    > =C3=B3re lataj=C4=85.
    >
    > No dawaj dawaj - czemu nie chcesz podac o co Cie prosze? To dwie
    > bardzo proste dane. Gestosc przy 0stC kazdy zna bo jest podana chocby
    > w wikipedii "W warunkach normalnych (0 =C2=B0C i 1013,25 hPa), suche
    > powietrze ma g=C4=99sto=C5=9B=C4=87 =CF=81STP =3D 1,293 g/l." Jaka ma gesto=
    > sc powietrze o
    > temp. 16stC wyzszej ? Ja tez nie wiem - chetnie sie dowiem i skoryguje
    > o te wartosci obliczona sprawnosc :) Czekam na odpowiedz w postaci
> [...]
    Jak nie wiesz i nie umiesz policzyć to eksperyment zrób. Wsadź pustą
    plastikową zakorkowaną butelkę po wodzie mineralnej do zamrażarki. Następnego
    dnia wyjmij i opisz ile się na oko w nią by wody zmieściło. Czy pół czy 1/3
    objętości. Doświadczenie jest miarą poznania Świata, jak byś nie wiedział. Jak
    se liczysz że ten współczynnik to 0,004 na stopień to mało to się grubo mylisz.