  • Data: 2020-06-22 08:12:10
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2020 o 16:42, Kadar pisze:

    > Czy w akcie notarialnym jest rozdzielność ziemi i domu, czy wystarczy że kupujesz
    dom i automatycznie działkę? Pytam bo może mi się to przydać tutaj.
    > K.

    pod domem w 99% przypadków ziemia jest twoja - kupujesz dom, stajesz się
    automatycznie właścicielem działki. W przypadku mieszkań (tu nie jestem
    pewny na 100%) masz jakby wieczyste użytkowanie, które musisz przedłużać
    (ale tego nie jestem pewny, więc lepiej gdzieś jeszcze podpytaj)

    Lukasz