    From: "Adams" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Date: Fri, 9 Dec 2011 08:44:02 +0100

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jbrbe5$f7f$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    Witam ;-)

    > Parter:
    > Rozdzielacz do kaloryferów (prosty) i od niego dwie rury PEX (grubsze) do
    > kotłowni + rozdzielacz podłogówki (prosty) i od niego dwa osobne pexy do
    > kotłowni.

    Pytanie jest takie czy naprawde potrzebujesz kaloryfery na parterze ? :-))))
    Mam mix mode na parterze i mam gorąco... bardzo gorąco.
    Poki robisz masz szanse cos zmienic.
    I tam gdzie bedzie kuchnia, meble kuchenne -> zmywarka
    nie dawaj podlogowki, dodaj jeszcze ze 10-20cm od nich i dopiero ukladaj,
    identycznie z miejscem gdzie bedzie zlewozwymak itp itd.
    Nie daj sie zbyc zeby ulozyc rzadziej po prostu ma nie byc.
    Nie masz czy masz okna balkonowe na parterze, przy drzwiach wejsciowych
    to samo, pamietaj zeby progi byly odizolowany od reszty podłogi.
    Rozumiem ze jak robisz kalafiory to na podłogówke masz jeszcze czas ;-))

    pozdrawiam
    Adams