  • Data: 2011-12-08 22:23:11
    Temat: Re: Rozdzielacz do podłogówki i kaloryferów
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-08 22:28, janusz_kk1 pisze:

    > Nie mieszać systemów, dać jedną pompę z mieszaczem w kotłowni i do niego
    > podłączyć dwa rozdzielacze parter, piętro, wystarczą wtedy proste
    > rozdzielacze
    > z przepływomierzami. Do łazienek i tam gdzie trzeba dodać grzejniki i
    > podłączyć w kotłowni przed mieszaczem, czyli zaraz za wymieniikiem.
    > Każdy grzejnik osobnymi rurami.

    Trochę już zacząłem prace i rozdzielacze nie będą w kotłowni bo
    wygodniej jest mi je umieścić w innym miejscu (łatwe rozłożenie rurek).
    Jak rozwiązać w tym układzie temat.

    Parter:
    Rozdzielacz do kaloryferów (prosty) i od niego dwie rury PEX (grubsze)
    do kotłowni + rozdzielacz podłogówki (prosty) i od niego dwa osobne pexy
    do kotłowni.
    Poddasze podobnie?

    No i teraz co w kotłowni?

    --