  • Data: 2009-06-27 21:03:22
    Temat: Re: Rura kanalizacyjna na środku ściany
    Od: "Irokez" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
    news:h23fh4$p6l$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > poczytaj sobie rzoporządzenie - będziesz wszystko wiedział :)

    W sumie to.. nie mogę znaleźć punktu że nie wolno dać poziomo.... ale może
    słabo szukam :)
    Ma być minimum 110 i nie wolno zmniejszać, wywiewka nie ma iść w kanał
    wentylacyjny a jak przechodzi rura w poziom należy dać po dwa kolana 45 aby
    nie tworzyć zatorów, co kilka kondygnacji ma być z dwóch kolanek zwalniacz
    prędkości itp itd...

    U mnie nic nie płynie, nie zmieniam punktu wywiewu dokładam tylko 140cm
    rurki

    pozdrawiam

    --
    Irokez