  • Data: 2015-08-09 15:52:05
    Temat: Re: Rury pex
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli ją obciąże mocniej to popsuje normalny proces spalania bo będę
    > musiał dmuchać z większą siła i dłużej: czyli stracę więcej energii.
    > Czyli abo bede miał bezpieczny piec który nike potrafi skutecznie
    > palić albo niebezpieczny piec który ładnie spala. To drugie z winy
    > debila od firmware.

    No to do kogo masz pretensje, że sam sobie popsułeś piec?
    Tak się właśnie kończą eksperymenty domorosłych pseudospecjalistów,
    którym się wydaje, że pozjadali wszystkie rozumy, a wszystkich
    specjalistów uważają za debili.

    > Ciekawe. W piecu zarowno moim jak i kolegi przy około 80 stopniach
    > powietrze ssa jak odkurzacz bez udziału wentylatora. Kwestia zapewne
    > wysokosci komina.

    Normalne prawo fizyki, a do tego złe parametry nastaw lub brak
    odpowiednio częstego czyszczenia kotła, co powoduje, że temperatura
    spalin jest bardzo wysoka i komin także jest mocno nagrzany.
    Tylko po co ja to piszę? Ty przecież nie potrzebujesz pomocy od kogoś
    takiego jak ja, bo Ty jesteś najmądrzejszy.

    > Nie mowie o przypadku elektroniki do dupy. Mówie o np. przypadku kiedy
    > jeden ze sterowników mogleś przełączyć w podawanie ręczne, właczyć
    > dmuchawę, podajnik i iść na piwo. Po przyjściu dom spalony. Brak
    > wyobraźni programisty. Jedynym zabezpieczeniem w tej sytuacji bylo
    > *głośne pikanie*. Wow. Nie powinien przejśc certyfikatów wydawanych
    > przez przedszkolanki.

    Zapewne samochodu także nie prowadzisz, bo samochód wymaga pełnego nadzoru?
    Wody z kranu także nie puszczasz, bo jak odkręcisz kran i pójdziesz na
    papierosa to zalejesz mieszkanie?
    Z kuchenki mikrofalowej też nie korzystasz, bo wiele produktów nie można
    w niej odgrzewać/gotować np. jajek czy też bez otwierania butelki piwa
    zrobić sobie grzańca?
    Ciekawe czy używasz tylko i wyłącznie urządzeń dla debili, które myślą
    za Ciebie?
    Fakt, że są sterowniki, w których nie ma samoczynnego wyłączenia trybu
    ręcznego, ale większość ma tak napisany program, że po osiągnięciu
    zadanej temperatury wody w kotle, przechodzi z trybu ręcznego do
    automatycznego.

    Reszta twoich wypowiedzi jest tak debilna, że szkoda mi czasu na ich
    prostowanie, tym bardziej, że nie próbujesz nawet zrozumieć
    jakichkolwiek argumentów.