  • Data: 2017-11-02 10:25:46
    Temat: Re: Schemat instalacji wody do oceny
    Od: JKK <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za licznikiem daj dwa zawory odcinajace. Jak jest jeden i zrobi sie nieszczelny to
    jak trzeba bedzie cos zrobic to bedzie bujanie z kapiaca woda. Jak sa dwa to uzywa
    sie tego drugiego a jak by sie okazalo ze trzeba go wymienic to mozna zakrecic
    pierwszy.
    Przed tym pierwszym można dać jeszcze kolejny - "jak by sie okazalo ze
    trzeba go wymienić to można zakręcić kolejny".
    Itd., itd., itd...

    Sorry, nie mogłem się powstrzymać - JK