    Date: Wed, 10 Jun 2015 10:48:08 +0200
    From: lleeoo <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    To: Budyń <b...@r...pl>
    Subject: Re: Skad abstrakcyjne ceny

    W dniu 2015-06-10 o 09:59, Budyń pisze:

    > ilosc? my tu gadamy o budownictwie które raczej fabryk nie siega - jednostkowe
    sprawy. A wtedy region sie liczy bardzo bo robia to lokalne firmy a nie wielkie
    korporacje.

    > b.

    No właśnie ilość, robocizna w przeliczeniu na m2 jest dużo większa przy
    50 m2 niż przy 500m2.
    I wierz mi. że dla dużych firm też robią lokalni tyle że pod jednym
    szyldem klika firm się zbiera bo mają mało ludzi.