    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Śmieci- dawno nie było;) [OFENSYWNA i OBRAŹLIWA WYPOWIEDŹ]
    Date: Wed, 07 Aug 2013 23:22:37 +0200
    <ktk150$1l8$1@node1.news.atman.pl> <ktnjsp$t1b$1@news.task.gda.pl>
    <kto2c6$ltp$1@speranza.aioe.org>
    <e...@g...com>
    <kto5p3$ujb$1@speranza.aioe.org>
    <c...@g...com>
    <kto6mf$1c2$1@speranza.aioe.org> <kto7op$c6a$1@usenet.news.interia.pl>
    <ktoa1p$d24$1@node1.news.atman.pl> <ktoakc$i8t$1@usenet.news.interia.pl>
    <ktoc1h$46r$1@node2.news.atman.pl> <ktock6$nhg$1@usenet.news.interia.pl>
    <ktoepj$70u$1@node2.news.atman.pl> <ktohn8$38g$1@usenet.news.interia.pl>
    <ktok3k$fcr$1@news.task.gda.pl> <ktp98d$oa7$1@usenet.news.interia.pl>
    <ktq3ai$3qt$1@news.task.gda.pl> <ktrnum$6da$1@usenet.news.interia.pl>
    <ktroil$bhh$1@news.task.gda.pl> <ktrpc9$9cd$1@usenet.news.interia.pl>
    <kts2go$39i$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 2013-08-07 01:57, Marek Dyjor pisze:

    > tja... jak będa częściej odbirali to będzie drożej... rozumiesz?
    >
    > jak będą odbirali co tydzień to zapłacić pewnie z 3 x wiecej niż przy
    > miesięcznym odbiorze.

    Przeciez i tak mam drozej przy tej samej czestotliwosci. W sumie nie
    wiem czemu drozej, pewnie bo cos tam.

    > twoja analogia jest do dupy...

    Dlatego pisalem, ze nie ogarniesz...

    > bo niedokręcanie śrubunków to jest fuszerka,

    Wcale, ze nie. Mozesz przeciez w mysl tego co pisales wyzej powiedziec,
    ze jak dokrecisz to bedzie drozej.

    > a odbieranie z taka czy
    > inną częstością nie stanowi złego wykonywania umowy. Chyba że gmina
    > gwarantuje odbiór co dwa tygodnie a firma przyjedzie co miesiąc. Wtedy
    > powinieneś wystapić o bonifikatę opłaty.

    Oczywiscie, ze nie stanowi. Ale skoro mamy ustawe, firmom za to placimy,
    to chyba usluga jest dla nas, a nie dla zadrukowania papieru? A moze
    jednak...?

    > System zbierania śmiecie nie jest już produktem rynkowym.

    To powiedz mi w takim razie czym jest przetarg?

    > jak chcesz sobie rynkowo działac to sobie zapłać za kogoś kto ci
    > przyjedzie te śmieci zabrać nawet jutro, niestety nie uwolni cie to z
    > konieczności płącenia opłaty śmieciowej.

    Nie pojmujesz, ze cos robi sie dla nas, a nie ku chwale ojczyzny i nic
    nie bdzie gorzej jak firmy odbiora czesciej. Ja nie mam placic jakims
    tam firmom dodatkowo, tylko chce, zeby prawo bylo bardziej zyciowe. Co
    szkodzi troche pomyslec dla wspolnej wygody?

    > Gmina ustaliła odgórnie jakiś system odbioru śmieci, możesz dożąyć do
    > korekty tego systemu ale nikt go nei zmieni tylko daltego że Pan Maniek4
    > tak kce.

    Nie pan maniek, tylko glosow na tej chocby grupie jest wiecej. Z mojej
    bliskiej okolicy tez wiem, ze nalezaloby cos zmienic. Obecnie to
    poczatki rodzace sie w bolach. Nikt nie robi z tego problemu, ale zycie
    pokazuje, ze pewne rzeczy moznaby poprawic.

    Pozdro.. TK