  • Data: 2012-12-14 22:35:41
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja bym zrobił testy kompetencyjne i psychologiczne. te mądrzejsze z rodzin
    >niepatologicznych do jednej szkoły a reszta.. reszcie i tak się nie pomoże.
    >Ja wiem, że to niepolityczne i niepoprawne ale tak jest.

    Kurcze Kiki jak czytam twoje wypowiedzi to mnie to przeraża ...
    Schizofrenia jak u Macierewicza ;-)

    Wszędzie widzisz spiski "fachowców". Każdy fachowiec jest od razu "beee" i
    żaden na niczym się nie zna , teraz dowiaduję się za każdym krzakiem czyha
    jakiś pedofil i czai się na twoje dziecko , teraz faszyzm na podział
    "lepszych" i "gorszych" dzieci i itd ...

    Nie ma takiego czegoś jak złe dzieci. Nawet te z rodzin patologicznych.
    Problemem są ... rodzice ...
    Czasami najlepiej dla dziecka jest odizolowanie go od rodziców ..
    Jeśli dzieci od razu się skreśli to później nie ma się co dziwić że wyrosną
    na bandytów ...