  • Data: 2012-12-14 22:10:53
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kafftd$244$1@node2.news.atman.pl...

    > Patrzysz przez pryzmat tego, że Ty dowozisz dziecko do szkoły. Wyobraź
    > sobie, że większość dzieci do szkoły chodzi piechotą. Dlatego w obecnym
    > systemie mają prawo (ale nie obowiązek) chodzić do tej ze swojego rejonu.

    Sek w tym, ze nie tylko ja dowoze. Prawde mowiac znam tylko jedno dziecko z
    naszego osiedla ktore chodzi do pobliskiej szkoly, ale zapewne jest ich
    wiecej. Takie czasy po prostu, ze rozwiazania z przed czterdziestu lat nie
    przystaja do dzisiejszych czasow.

    > A w jaki sposób statystyka sprawi, że dziecko będzie mogło _chodzić_ do
    > najbliższej szkoły? Rozumiem, że w _jakiejś_ szkole będzie dla każdego
    > miejsce, ale nie o to chodzi w rejonizacji.

    W gospodarce nie ma zycia bez statystyki. Ja chcialbym, zeby te prosta
    prawde przenoszono na inne dziedziny zycia. Po co budowac duze okoliczne
    szkoly na podstawie ilosci mieszkancow, jak do tej szkoly malo kto bedzie
    chodzil? To tylko koszty budowy i utrzymania. Wg. statystyki tylko wszyscy
    na tym skorzystaja.

    Pozdro.. TK