    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Solar po roku 3235kWh
    Date: Wed, 2 May 2012 08:34:25 +0200

    news:jnqegn$f6k$1@news.task.gda.pl...

    > dwa kolektory można mieć już mniej niż 10 000 z montażem - dotacja solarna
    > ok 3500 czyli wychodzi ok 6500

    Dwa kolektory to ja kupuję za 1800zł. za 250zł pompkę za stówę sterownik,
    glikol za 150zł, do większego zbiornika dopłacić muszę tysiaka, zamiast
    drogich rur miedzianych między solarami a zbiornikiem kupuję albo zwykłe
    stalowe rury albo zbrojone węże gumowe z atestem do glikolu i na wysokie
    temperatury w cenie 3-5zł/mb.
    Z fakturą i bez jakiś dotacji to wszystko wyniesie mnie całość mocno poniżej
    4tys zł.

    Marek