  • Data: 2010-06-19 09:18:42
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "Quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi w Korwinie podoba się 80% poglądów ale co z tego jak 20% jest nie do
    > przyjęcia.

    Przynajmniej znasz jego poglady bo pogladow innych kandydatow ludzie nie
    znaja a glosuja na nich - to jest dopiero dziwne!

    > Gdyby troszkę złagodniał i nie pieprzył że demokracja to durny system

    10 profesorow cos madrego wymysli a 11 meneli i tak ich przeglosuje - czy to
    jest wg CIebie madre????

    > (w zamian oferując monarchie lub dyktaturę) oraz że kobiety nie powinny
    > mieć prawa głosu a

    Kobiety - to jest na dluzsza dyskusje.
    JKM zwykle mowi co mysli wprost bez wstepu, omowienia dlaczego itp. a to
    wszystko ma glebszy sens

    > rodzice mogą sobie robić z dziećmi co chcą bo są ich własnością

    A to akurat jest wprost oczywiste! Jak w ogole ktos moze sie temu
    sprzeciwiac???

    > wybierać mniejsze zło...
    Takie podejscie generuje sytuacje jaka mamy :-(

    Pozdr.
    www.elipsa.info