  • Data: 2009-07-04 19:29:50
    Temat: Re: Solary oplacalne czy nie re: zbiornik cieplej wody
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lip, 16:03, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > No i teraz pytanie ile tej wody zuzywamy. Napelnimy wanne, troche pozmywamy
    > i na golenie zabraknie. :-)

    300l samej cieplej (!) dziennie, to 9 kubikow samej cieplej (+ ze dwa
    razy tyle zimnej pewnie) na miesiac. Zuzywasz prawie 30m3 wody
    miesiecznie ? :-) Watpie ;-) Statystyczna osoba zuzywa (i to raczej
    jest juz wysokie zuzycie) 30-60l cieplej wody dziennie, czyli 2+2
    zuzyje srednio niecale 200l :) Wiadomo - zalezy od trybu mycia;) Ja
    jak siedze pod prysznicem to lubie tam siedziec 10min w goracej
    wodzie, stojac w miejscu i nic nie robiac - lubie sie tak grzac :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.