eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSpadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem › Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 9 Nov 2017 01:30:26 -0800 (PST)
    <9...@g...com>
    <ou138r$pvo$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Subject: Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 listopada 2017 09:22:52 UTC+1 użytkownik k...@w...pl napisał:

    > Dlaczego urzędnik ma łamać prawo i iść tobie na rękę. Przecież jak coś
    > pójdzie nie tak to wsadzą go do więzienia. Moim zdaniem adresatem za ten
    > stan w naszym najpiękniejszym z krajów odpowiedzialny jest SEJM od 1 do
    > obecnej kadencji.

    Nie, nie nie
    Sejm sejmem ale szwankuje organizacja pracy i btrak zdrowego rozsądku
    To że 6 decyzji podatkowych przysyłają mi na adres który chciałem zęby mi przysyłali
    a jedną uparcie ie od kilku lat ślą na inny, adres to nie wina sejmu. Akurat ta jedna
    decyzja jest wysyłana z innego pokoju UM bo dotyczy poomieszczenia gospodarcego
    przynalezącego do mieszkania w bloku. Wina jest ewidentnie urzedników z tego
    konkretnie wydziału czy jak to tam zwał ze przez kilka lat nie potrafią adresu do
    korespondencji wpisać jak trzeba i gdzie trzeba. Kilka lat pod rzad próbowałem to
    zmienić i tak odsyłany byłem od pokoju do pokoju w 3 lub 4 miejsca. Oczywiście
    obiecano ze będzie ok a w tym roku zgadnij czy decyzja przyszła na adres który im
    podałem? I nie win za to sejmu.
    Drugi przykład:
    Bodajże w grudniu ubiegłego roku Burmistrz przysyła do mnie pismo(polecony za
    potwierdzeniem odbioru) w którym na pół kartki są wymienione paragrafy i między nimi
    zdanie że "wszczyna postępowanie wobec mnie"
    Na drugi dzień dzwonię pod nr tel podany w piśmie-podaje nr sprawy i inne sygnatury-
    pani nie wie o co chodzi, ze dwa razy mnie przełączają do innych wydziałów i w końcu
    dowiaduję się ze osoba która wie będzie w pracy następnego dnia.
    Następnego dnia po drugim przełączeniu rozmowy w końcu dowiaduję się że w czerwcu
    była 4,5 złotowa podwyżka za wywóz śmieci a ja kwotę wyższą płaciłem dopiero od
    lipca. Czyli zalegam im od pół roku 4,5zł.
    Jakiś radca w urzędzie stracił czas na sformułowanie pisma, ktoś to wydrukował,
    podpisał, wysłała opłacił. Jako ze z pisma nic nie wynikało to znowu kilku urzędników
    traciło cenny czas na rozmowy ze mną. Darmo tam nikt nie pracuje, papier koperta i
    drukarka tez darmowe nie są. List pewnie tez z 5 zł kosztował.
    Nie można było zadzwonić do mnie i powiedzieć "dopłać Pan 5zł" albo chociaż w liście
    żeby było że "burmistrz wszczyna bo 4,5zł niedopłaty jest"?
    4,5 złotych zapłaciłem i za tydzień dostałem kolejny list- pół kartki bełkotu
    prawnego ale było tam zdanie że "burmistrz umarza postępowanie wobec mnie"

    To że tak marnotrawią kasę i traca czas to tez wina sejmów wszystkich kadencji?
    Przecież zamiast tworzyć bzdurne pisma, wysyłać je, udzielać mi wyjaśnień i
    odpowiedzi mogli ten czas poświecić właśnie na np wyciagnięcie odpowiednich map itp i
    wtedy np uzyskanie pozwolenia na budowę 200 metrów wodociągu trwałoby miesiąc a nie 8
    miesięcy