eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowejRe: Sposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowej
  • Data: 2012-12-02 16:15:39
    Temat: Re: Sposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowej
    Od: "KS" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:50bb5a4d$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    >
    > Jest sobie w kuchni taka rura gazowa, która schodzi z sufitu:
    > http://tinyurl.com/rura-gazowa

    Przypuszczam że ta rura nie wychodzi z sufitu (stropu) tylko masz pod
    sufitem poziomą rurę i kolanko z którego schodzi to co na zdjęciu.
    Jeśli tak jest, to przedłuż albo skróć ten poziomy odcinek aby zejśc w
    jakimś mniej widocznym miejscu poniżej poziomu blatów.(np. w jakimś
    rogu)
    Bo jak rozumiem te kafle maja wypaść między szafkami wiszącymi a
    stojącymi?
    Ja to bym nawet zszedł do poziomu podłogi i podciął dół mebli jesli
    trzeba i tam puścił rurę poziomo po czym do góry do kuchenki..
    Wtedy nie masz żadnych elestycznych węży a ten pion w innym miejscu
    łatwiej mozna zasłonić czymś.
    Bo tak jak masz teraz to jak w "alternatywy 4"
    I ten zawór to wymien bo ten to blisko 40 lat już chyba ma.
    Ważne żeby szczelnie było.(Ja bym to na konopie skręcał)
    Dobrze by było żeby ktoś po wszystkim sprawdził z gazowni czy nic nie
    ucieka itd.
    Co do formalnej strony operacji to się nie wypowiadam.
    Wydaje mi się że jakby ktoś co ma uprawnienia (gazową grupę) w
    zakresie kontrolno pomiarowym (czy jakoś tak) sprawdził to by było jak
    trzeba.

    K.S.