eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowejRe: Sposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowej
  • Data: 2012-12-02 17:20:34
    Temat: Re: Sposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KS wrote:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Przypuszczam że ta rura nie wychodzi z sufitu (stropu) tylko masz pod
    > sufitem poziomą rurę i kolanko z którego schodzi to co na zdjęciu.
    > Jeśli tak jest, to przedłuż albo skróć ten poziomy odcinek aby zejśc w
    > jakimś mniej widocznym miejscu poniżej poziomu blatów.(np. w jakimś
    > rogu)
    > Bo jak rozumiem te kafle maja wypaść między szafkami wiszącymi a
    > stojącymi?
    > Ja to bym nawet zszedł do poziomu podłogi i podciął dół mebli jesli
> [...]

    co do formalności to w celu przeprowadzenia wymienionych robót należy
    zatrudnić projektanta który zrobi projekt potem wystąpić o pozwolenie na
    budowę potem wyjkonac prace i zakończyć proces budowlany.

    Realnie to większość robi takie rzeczy na lewo gorzej tylko jak ktoś ze
    spółdzielni czy wspólnoty postanowi sprawdzać dlaczego gaz w mieszkaniu
    idzie inaczej niż wszędzie...

    co do sprawdzania szczelności to wystarczy osoba z uprawnieniami gazowymi
    pomiarowymi i odpowiednim przyrządem pomiarowym.