    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spotkanie średniowiecza z nowoczesnością
    Date: Wed, 28 Sep 2016 00:28:02 +0200
    <3...@g...com>
    <0...@g...com>
    <5...@g...com>
    <a...@g...com>
    <c...@g...com>
    <2...@g...com>
    <9...@g...com>
    <6...@g...com>

    W dniu 2016-09-27 o 20:29, Lisciasty pisze:

    > Wskaż to moje fantazjowanie bo jakoś nie wiem o co biega.

    Mieczaki i tyle.
    W sierpniu jako, ze pogoda idealna bylem w gorach. Jako czlowiek z nizin
    dziennie zwykle robie (zmierzone z ciekawosci) 3-5 tys. krokow, czyli
    lipa. Wlasciwie siedzenia na doopie. W gorach 30 tys. Najpierw
    Bieszczady, potem Tatry. Wieczorem bardzo w nogach czuc, ale tez bez
    tragedii. Rano na poczatku zakwasy, ale jeszcze w granicy lasu nie ma po
    nich sladu. Wycieczki do poznego wieczora. Schodzenie z grani czuc, nie
    powiem, ale nie ma co sie piescic i nastepnego dnia znow na gran. Co
    trzeba robic w zyciu zeby nastepnego dnia prosic o dobicie po kilofie to
    nie wiem. Ta dzisiejsza mlodziez i ludzie z Lodzi... Nie przezyl bym
    odciskow na palcach od pilota TV caly rok. I nie biegam, bo nie lubie.
    Patrze na takich ludzi i nie pojmuje jak to moze byc przyjemne? Ale zeby
    dopuscic sie stanu dobicia nastepnego dnia to chyba juz lepsze bieganie,
    albo rabanie drewna do kominka nawet nieekonomicznego.

    Pozdro.. TK