  • Data: 2015-02-04 12:22:48
    Temat: Re: Stare nasiona... czy jeszcze żyją?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > A gdzie o tym czytałeś? Ja znalazłem opis tutaj:
    > http://www.zielonyogrodek.pl/jednoroczne/lewkonia-dl
    ugoplatkowa-maciejka
    > I z tego co tam piszą o warunkach (stanowisko słoneczne, ziemia żyzna,
    > próchniczna) to zdaje się obu warunków nie spełniasz swoim cieniem
    > w suchych piachach :-)

    Ja przeważnie nie spełniam warunków. Ale się nie poddaję -- w tym roku
    też posieję. Pewnie do doniczki. A może do skrzynki. Może się uda.
    Pytałem tu ostatnio, co mam w te suche piachy, ale odpowiedzi się nie
    doczekałem. Do wiosny jeszcze trochę czasu, może wiedze posiądę.

    > Tak, tylko wolałbym to miejsce w doniczce przeznaczyć na coś co lepiej
    > rokuje rokuluje? ;-) niż trzymać beznadziejny szczypiorek.

    Szczypiorek, to ciekawy zawodnik. Może trudno mu się zdecydować,
    by wysuną ckiełek, ale jeśli już, to później... Mam na działce
    kępy szczypiorku, które ktoś posiał lub posadził dawno temu, może
    jeszcze przed reformą rolną. Co roku wczesną wiosną, gdy jeszcze
    trawy i trawki nie puszczają, to on wystawia z ziemi zielone łodyżki.
    Później zanika całkiem i czeka do wiosny nowej. DO jedzenia się nie
    nadaje, bo konsystencję łodyżki ma jak u jakiego rajgrasu czy innej
    wiechliny. Ale szczypiorkiem pachnie mocno.

    > Hej, jak cytujesz to podaj przynajmniej autora ;-)

    Sen taki miałem. Może pod wpływem lektury Usenetu.

    Jarek

    --
    We śnie, przychodzą tu we śnie;
    z pretensją w głosie, z wymaganiem,