  • Data: 2011-02-08 17:54:32
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4d4fab82$0$2458$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dziś babulinka z jedną krową, tudzież zupełnie zajechane gospodarstwa lub
    > normalne z jakimiś paroma hektarami nieużytków stają się gospodarstwami
    > ekologicznymi.

    Hejka. O ile dobrze pamiętam Johnny, to jesteś z południa Polski.
    Proponuję więc, żebyś odwiedził gospodarstwo ekologiczne rodzeństwa
    Nawieśniaków w Maszkowie, gmina Iwanowice niedaleko Krakowa. Można o tym
    gospodarstwie i jego właścicielach przeczytać w artykule "Pięć hektarów
    raju" w piśmie "Owoce, warzywa, kwiaty" nr 1 z 2011 roku ale artykuł ten nie
    oddaje nawet ułamka wrażeń, które stają się naszym udziałem w przypadku
    osobistej bytności w "Janówce".
    Pozdrawiam rajsko Ja...cki