  • Data: 2022-12-24 15:59:44
    Temat: Re: System automatycznego odcinania wody
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

    > Budzik jeszcze nastawić, żeby co godzinę przypominał o
    > konieczności przeglądu układów elektronicznych (bo przecież nie
    > hydraulicznych).

    Niestety z tej rozmowy wynika tylko jeden wniosek - powinienes sobie
    oczujnikowac na poczatek łeb.
    Przypierdalasz sie od samego poczatku, przekrasz wypowiedzi,
    manipulujesz wyciagajac jakies absurdalne wnioski (cieknie w 5-10
    miejscah, oczujnikowac rury w scianach etc).
    rozmowa z toba jest jak proba przekonania obrazonej nastolatki...
    Niby mozna, niby da sie, ale po co...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.