  • Data: 2022-12-25 12:58:26
    Temat: Re: System automatycznego odcinania wody
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał:

    > Nie, wydawało mi sie jasne ze chodzi o swiety spokoj.
    > W danej lokalizacji awaria zdarzyła sie raz.
    > Ale ze zdarzyła sie tez w innej , zakładam ze moze sie powtorzyc.
    > Czy zakładam duze prawdopodobienstwo? Sam nie wiem.
    > Dlatego kalkuluje koszty.
    > Jakby mozna cos takiego zrobic za +-2 tys to nawet bym sie nie
    > zastanawiał.
    > Ale gotowiec kosztuje 4tys za 3 punkty. Duzo.
    > Czy taki system da 100% pewnosc? Nic jej nie da.
    >
    > Mam nadzieje ze wyciagniesz wnioski na przyszłosc co do tego co sie
    > pisze a co ty rozumiesz...

    Wyciąganie wniosków na przyszłość to niesłychanie ważna sprawa. Jeśli
    zdarzyła się już jedna awaria, to są inforamacje do dalszych badań i
    analiz. Można określić, co należy zmienić, by to się już nie powtórzyło.
    A jeśli nie, to co zrobić, by zminimalizować skutki. Możliwy jest też
    wniosek, że nic się nie da polepszyć, projekt jest perfekcyjny, mimo
    tego awarie są planowane, można je tylko monitorować i błyskawiicznie
    informować o nich siły szybkiego reagowania. Ale ciepła woda w kranie nie
    jest tą dziedziną, gdzie by ta ostatnia strategia była dobrą strategią
    z wyboru. Jeśli to się rozumie, to wdrożenie zaleceń pokontrolnych nie
    będzie kosztowało więcej, niż cztery tysiące. Bardzo prawdopodobne, że
    taniej niż plus minus dwa. Ale tu nie ma "nawet bym się nie zastanawiał".
    Bez myślenia to nie zadziała.

    Jarek

    --
    O świetliku sąd powstał nie wiem skąd