  • Data: 2021-04-30 20:00:27
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 30 Apr 2021 08:54:53 +0100, ddddddddddddd

    > tak, tak samo jak mogę umrzeć w wyniku braku działań anty-grypowych

    Sprawdź sobie prawdopodobieństwo śmierci w przypadku grypy i covid a
    następnie przestań te rzeczy porównywać.

    > na pewno nie każdy - np. ty mógłbyś być w grupie 1
    > Na pewno nie przy takim poziomie straszenia jak teraz - przypomnij sobie
    > jakie miałeś obawy w marcu 2020 - każdy był dużo bardziej wystraszony i
    > spokojnie mogłoby się to podzielić na 3 równe grupy

    Jestem przekonany że gdyby specjaliści "nie straszyli" to nikt by w 1 i 2
    grupie się nie znalazł. No, może jakby zaczęli umierać na schodach szpitali
    to by się niektórym zaświeciła lampka.

    > i umarli w drodze do domu?

    Nie wiem, nie chodziłem za nimi. Niemniej wielu jednak zmarło, choć grypa
    do której covid porównujesz tego by nie zrobiła w takim natężeniu.

    > nigdy wszyscy nie byliby zaszczepieni, nawet w Chinach tak nie jest i
    > mam nadzieję że tacy jak ty nie zrobią z tego kontynentu Europejskiej
    > Republiki Ludowej

    W chinach mają miliard ludzi, co to zatem znaczy że "nawet w chinach"? Nie
    wspomnęże tam ludzi mają w dupie, w przeciwieństwie do europy. Znacyz ja
    wiem że tobie się wydaje że ludzi nie szanują (a w szczególności takich
    "wolnych" jak ty), ale jak widac każdy ma sówj punkt (nie) widzenia.

    > Nie, w ogóle jak będą chorować. Ja mogę płacić za siebie, a ty za siebie.

    Ale ty (i tobie podobni) nie rozumiesz że szczepienia zmniejszają zakaźność
    i skutki, literalnie zaszczepieni wymagają mniej opieki niż
    niezaszczepieni. To dlaczego ci co się szczepią (robiąc wg ciebie obecnie
    za króliki doświadczalne) mają płacić dodatkowo?

    > nie bo lockdown nic nie daje

    Aha, nic nie daje bo pomimo lockdownu zaczęło brakować łóżek, tlenu,
    respiratorów, ba, trzeba było "zbudować" nowe szpitale. No faktycznie nic
    nie daje.

    > wszyscy szybko zapomnieli dlaczego lockdown był wprowadzany (żeby
    > szpitale wytrzymały),

    Chyba ty.

    > tak samo jak zapominają po co jest szczepionka
    > (narracja zaszczep się bo ochronisz innych przeszła w zaszczep się bo
    > ochronisz siebie a następnie w zaszczep się to lżej przejdziesz) -
    > normalnie Orwell

    Chyba ty.

    > nie, nie mieli ulic pełnych trupów.

    Nie mieli czy nie mieliby? To co się dzieje u nas w szpitalach to jest
    wynik czego?

    > Wykonuję usługi dla NHS i wiem coś o tym

    Konkretnie jakie usługi?

    > Większość mieszkańców wyginęło za to w Szwecji, niektóre stany USA
    > opustoszeją do przyszłego roku itd...

    Z powodu?

    > a przy covidzie się ląduje... często niepotrzebnie. CVD się nie leczy,
    > czeka się na stan ciężki. Służba zdrowia jest niewydolna bo szpitale cvd
    > mają np teraz pojedynczych klientów, a paraliżuje się ją przez blokady i
    > papierologię związaną z kolejnym wirusem

    No tak, czyli spisek jednym słowem.

    > możesz spokojnie emigrować do Chin gdzie państwo o ciebie zadba

    Ty też możesz, tam nie zaszczepią wszsytkich, bo mają ludzi w nosie.

    --
    Pozdor
    Myjk