  • Data: 2010-04-01 20:25:53
    Temat: Re: Szkieletowy czy tradycyjny?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:hp2up8$8cb$1@news.onet.pl...

    > Dlatego już wczesniej pisałem, że w polskich warunkach kanadyjczyk to
    > mina.
    bo w polskich warunkach dziwnie sie liczy...
    np.
    wymiana klockow i tarcz w samochodzie 80 pln w warsztacie
    moge sam ....
    i nie wazne ze zarobie w tym czasie np. 100 pln
    inny przyklad
    z rodziny...
    zadzwonili ze potrzebuja glazurnika na 4 m2 plytek
    - nie ma sprawy, mam zrobi za 240 pln
    - e nie to za drogo
    wzieli pana "Kazia" za 120
    spier.... robote , kazali mu zdjac plytki i polozyc od nowa
    dokupili klej itp...
    polozyl w koncu tak w miare
    po fakcie kazalem im podliczyc
    pan kazio 120 pln