eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-23 21:03:42
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ZLE

    no niekoniecznie, jeśli to jest membrana wysokoparoprzepuszczalna i to jakaś
    porządna, to może, a nawet powinna wełna dotykać membrany, oczywiście nie na
    wcisk, bez wybrzuszania do góry, ja robiłem odstęp za pomocą drutu
    ocynkowanego i teraz żałuję, bo wszelkie owadzie gówno pcha się tam i
    próbuje zamieszkać...

    > robi sie tak:
    > welna do profilu jest wkladana jedna krawedzia a druga krawedz dochodzi do
    > nastepnego profilu

    niektórzy jeszcze wpychają paski do środka profila, patrz -> kiki...

    pozdrawiam
    s_13