eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSzybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba › Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
  • Data: 2012-05-23 22:38:22
    Temat: Re: Szybkie pytanie o ocieplenie poddasza - muszę sprawdzić czy fachowcy nie robią mnie w głąba
    Od: hk <h...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-23 21:03, s_13 pisze:

    > no niekoniecznie, jeśli to jest membrana wysokoparoprzepuszczalna i to
    > jakaś porządna, to może, a nawet powinna wełna dotykać membrany,
    > oczywiście nie na wcisk, bez wybrzuszania do góry, ja robiłem odstęp za
    > pomocą drutu ocynkowanego i teraz żałuję, bo wszelkie owadzie gówno pcha
    > się tam i próbuje zamieszkać...

    > niektórzy jeszcze wpychają paski do środka profila, patrz -> kiki...

    Nie tylko kiki - ja takie coś widziałem na filmiku ze strony rockwool...
    Chodzi o to że jak się włoży pasek np. 10cm wełny, to od profilu do
    profilu daje się 10 i na szerokości profilu też jest 10 grubości. Jak
    się profilem na krawędzi przyciśnie, to profil chyba nie jest dobrze
    wypełniony???
    Pomijam już że ci moi twierdzą, że wełna idzie POD profil i całkowita
    grubość skosu to krokiew+10cm drugiej warstwy wełny+profil+kartongips (a
    między wełną a \kg jest dziura szerokości profilu - bo musi być, bo nie
    wolno wełny ściskać profilem...
    Dlatego (ja nie wolno ściskać) bym chciał pasek wełny władowany w profil
    (jak na filmie) i pasek między profile (i tak dalej)